Wednesday, June 3, 2009

air taik.. yarkk.....!!!!

mahu sekali aku paparkan semua nya..
namun masa amat cemburukan diriku untuk bersama rakan, keluarga dan orang yang tersayang...

yANG PASTI...
AKU punya banyak kenangan pahit yang perlu aku campakakan dalam lubang taik....

huhuhuhuuu...
aymg pasti... @ hari lepas aku membals mesej sapong yang jahil tu yang..

"jangan sampai saya terjumpa awak. tak pasal2 kena simbah muka dengan air taik..."..
hahah.. terlalu teruk dier bagi aku....

komen kawan-kawanku..

nuru- "bengong ida.... heheh.. tapi aku sokong..!!"
fard - "hahahaa.... maner ko nak cari air taik tu ida?"

Jawabku..???..
memang padan pun muka dier.....
korek lar mano2 taik pom..!!! jamban dalam umoh ni ko.... huhu..


Tapi... itulah hakikat...
hanya TUHAN jer yang tahu prasaan aku.....

Aku berundur diri nyeer...
nanti kecoh lah si mawin. nuru.fard.juju. nini.... balik lambat...
yer lar.. kata nuru.. aku susah nak balik kat dasar....
k..

byeeeiii.....
ummmuahhhhh...

1 comment:

sourplum said...

entri lama2 da buang ek