Thursday, June 4, 2009

ronggeng di jalan TAR

Jumpa ita, ezi,erol.. umpama kembali ke zaman SIS..
Best giler……
Kami ke Jalan TAR..
Rambang mata.. ke situ ke sini.. amat epi tahap baban….. Baban pum tak epi macam ni……
Baban tu Cousin babon….
Semua sudah bekerja.. tinggal aku seorang saja untuk menghabiskan 4 tahun pengajian Bach of science (Hons) Food science and Technology..
Aku..???.. semua dorang berebut untuk belanja ..
Mewah hidup aku di belanja makan minum oleh dorang…
Kata mereka.. Aku tak perlu belanjai….
Sebab??>. aaku masih budak skolah.. ehe.. betul. Betul..
JAlan terhuyung hayang.. gelak ketawa………
Dan istilah zaman Skolah….. turut di keluarkan lagi.. rindu akan istilah budak-budak hostel….
Dan aku.. tidak lepas-lepas bermanja dengan mereka..
Mulut aku tidak reti menstopkan percakapan….
Sampai erol cakap…. Aku tak reti duduk seyap.. ehe…
Itulah aku bila bersama member….
Aku happy go lucky person…
Slalu buat kelakar, kecoh… Dan manja…… ehee……….
Mulut asik ngomel2 bertanyakan pasal tips bila kawin.. ehe…
Erol dah staun kawin…
Erol..??.. jangan harap nak bagi tips…
KAtanya.. rahsia rumah tangga…. Kena rasa sendiri..baru tahu…. kahkahakhaka….
Tak boleh bla…..kuikuikui….

Ita..???............
27HB 3… bakal melangsungkan perkahwinan.. tak sabar rasanya melihat dirinya dibaluti persalinan perkahwinan…
Tak sabar juga ketemu rakan-rakan semua…. Masing-masing ingin mengambil cuti keje…

Ezi..???..
Katanya…. Mahu Vios dahulu… baru mahu untuk berpasangan..
Tanya mereka padaku..???...
Aku hanya geleng-geleng…
Bak kata Fauziah Ashahari… “Rahsia Hati tak siapa yang tahu..”…
Ehe…………
By the Way….
Luv u ita, ezi, erol…!!!!!!!!!!!....

No comments: