Tuesday, June 9, 2009

Cukup lar hidup aku sekarang..
aku dah buang sumer kenangan perit itu dalam tangki najis.
Aku tak perlukan lelaki sial dan..
lelaki yang ytakot pengecut dengan kejahatan sedndiri..
buat aper nak takot kalau diri terlalu baik??.. hanya baik di mata orang..??. yang hipokrit..

common boy.. be brave...
tapi.. kalau dah nampak sangat takot tu..
means that die betul2 jahat dan terlalu jahat.........

Berani kerana benar..
takot kerana salah..

kata miza..- die jeles lar tu mu bahagia dengan fazli skang..
kebahagiaan dulu di lepaskan untuk mencari kebahagiaan lain.. sedangkan.... gagal.. dan sampai sekarang... tidak jumpa sebenar yang di cari..

er.... aku sokong... kebanyakan umpama itu..
mayb.... miza cakap berdasarkan pengalaman..

kalau lelaki spisis kaki perempuan. playboy.. memang susah untuk diubah...
aku pernah terbaca sikap lelaki bulan 12..

entahlah........... memang sebijik...
yang aku ingat.
tidak jujur dalam hubungan. curang. mencari cinta lain walau sudah ada pasangan...
dan.. pesanan terjemahan itu... cuba hindari lelaki seperti ini......

dan.... ayah aku pun punyai sikap yang sama...
sampai tua pun.. still tidak dapat mencari kebahagiaan.
dan sekarang... ayah meminta ku ke JB...
untuk melihat mama baru.........

1 comment:

mf said...

huhu...tajam..tajam