Thursday, June 4, 2009

kaple vs single..???.. saper menang?

Hujan masih lagi membasahi bumi. Aku masih lagi liat untuk mandi. Mungkin kepenatan. Keletihan yang tak tercapai dek keinginanku untuk melakukan tugasan ke atas diri. (Aku da masam2 da.. ehe.. yer lar.. main dengan round dough jer pagi tadi.

Hp ku berbunyi mesej. Aku toleh. Dari si dia yang rapat dengan ku. Katanya aku makin menjauh darinya. Yer.. aku tahu. Aku arif tentang itu. Cukuplah sekadar teman untuk aku kongsi cerita. Kongsi rasa. Kongsi kegembiraan di saat ini. Maaf…. Aku takut untuk member harapan yang tidak pasti. Aku belum bersedia untuk pergi lebih jauh dalam prhubungan.
Yang aku tahu.. Hati aku sudah lama hilang.. ( cop..!! kak noreq!!! Jiwo sangat ker ayat org ni?. ) (Shahir.. jiwang kan ayat sy.. hahahahaha…… )
Ok.. sambung balik… :P

Entah… aku pun tidak tahu.. Allah telah memberi rasa seperti ini untuk aku. Tiada rasa untuk bercinta atau untuk berkasih. Cukup lah selama hidupku 22tahun 10 bulan untuk mengenal …

Apa itu cinta
Apa itu kasih
Apa itu sayang
Apa itu rindu

Cukup sudah untuk kenal itu semua…..
Bak kata Nadia.. (Aku rasa single is better).
For me..??.. tiada istilah single untuk aku.. aku masih ada teman, kawan2, member 2, admire (kahkahakahkkk.. tak bley bla aku ni..), dan yang penting family…
Bercouple???...Apa maksud itu semua. Saja suka2 untuk keluar di hunjung minggu..?..., bergayot 24 jam, mesej 48 jam (ehe…), sekadar teman untuk di hantar pulang ke kuliah, untuk berseronok?, untuk di maenkan?, untuk kebanggaan? Untuk dikikis hartanya baik lelaki atau perempuan. Atau untuk nafsu semata-mata..

Aku selalu melihat pasangan bergelak riang, bermanja ke sana kesini terutama di Mall, bustand seksyen 2. (nak naik bus rapid g KL lar tu..huhu..),tasik seksyn 2 atau mana2 corot dunia…
Jeles.. dikit rasa. Namun.. bila di pikir.. bahagia kah mereka. Setia kah mereka. Jujur kah mereka dalam hubungan, Yang penting niat hubungan itu. Kalau sekadar niat nafsu, kebanggaan,, memang tak lama….

(Krekkkk….. patah….)
(Dussshhh..kena tembak)
Tapi andai niat itu tulus dari hati yang murni.. untuk dijadikan Hawa buat si Adam itu… Insyaallah… dengan izinnya.. Aku yakin…..

No comments: