Thursday, June 11, 2009

toyota vios....

jam 10... aku mwendapatkan panggilan telefon dari the baker's cottage....
aku di terima bekerja di company itu.( QC supervisor)..
QC executive tadi menerangkan.. gaji aku bakal akan di naikkan lagi bulan 7 disebabkan projek baru akan dapat... dan mungkin perlu kerja lebih masa... festival kek bulan katanya.....

Ntahlar... gerak hati aku memang betul..
orang yang pertama aku informkan...... mestilah mak aku..
kedua.... pakcik aku(ayah tiri). tapi.. aku tak pernah anggap sebagai ayah tiri.....
ayah aku..?>> aku belum beritahunya lagi..
tadi.. aku menangis semasa isi miyak di petronas... sedeh.. nak balik... huhuhu..
yer lar.. selepas kerja.. memang akan lambat balik..
yang penting....

aku akan tolong mak.pakcik nanti..
dan.. aku nekad akan keluarkan toyota vios putih di modofied sporty berplat.... 8888...
nak suruh fazli yang modified... dia agak hebat dalam mekanik...
ok..... aku kuar dulu.....

ummuuuuaaaahh....
aku rindu sangat kat budak-budak fud tech.....
ummmuaaahhhhhh....

4 comments:

Che Kay said...

ye ke rindu? huhuhu

p U t 3 r ! z A said...

Congratulation with ur appointment and hope u will have n get ur vios as soon as ur wish..gud luck !

azrai marcell said...

naik gaji..wah..leh mintak blanja nih...

azrai marcell said...

windu r ko mu..