Thursday, June 4, 2009

UNderworld 3

Underworld 3 ??.. The rise of lycan…

Waa… rugi kalo tak tengok citerr ni….!! Bes giler…. 18 SG…
Aku, Mawin,. Nini ke JJ Bukit Raja…
Aiyak.. tayangan 5.10… sebelum itu……. Mata perlu di saji dengan baju, beg, kasut.. Itulah perempuan… Tak sah kalau semua ini tidak diteroka dengan bebola itu… berkejar ke sana. Ke sini… bila mata terlihat perkataan SALE..
Aku ternonong-nonong jalan.. di heret kesana ke sini oleh Nini.. Semata-mata aku dijadikan model untuk di try baju…
Abes baju dekenakan didada ku….

Ehe………
Baju itu…. Blouse putih.. bertali disisi kanan dan kiri dengan ayatnya.. “We must to be funky”… Berjaya menarik perhatian hatiku….
Aku sukakan baju itu.. namun.. size S sudah di habis di jual.. Muncungku makin tajam…
Aku melirik ke arah patung itu… Aku cuba menanggalkan baju di patung itu… Namun… bila akal warasku memikirkannya… Tak wajar aku membogelkan patung yang tak bernyawa itu di khalayak ramai.. Hakahakahakahakkkkk….
“Miss… boleh tak nak baju di patung tu..??? kawan saya nak..” Azni bersuara… aku terlopng…
Ee…. Buat malu jer……
Lantas ku lihat Miss itu membelek di patung itu.. umpama meraba-raba patung itu….
“Ni pun siza L”…
Waaaa…… tertekan nyer…. Sedeh wei.. aku suka baju tu.. rm 50.
Ke Voir .. tempat menuju. Kasut.. Aku hanya meniliti… aku agak tidak suka mencuba kasut.. .
Tapi.. aku agak suka mencuba selipar itu. Merah mak ngan warnanya…..berbulu-bulu… Hakahahakahakahkkkkk….
“Nini!NINI!...cantik tak aku pakai sandal ni??.. merah-merah. Bulu-bulu…. Bleh aku buat pergi dating…”..
Nini mengerut dahi..
“OPsss… lupa pulak aku dah tak der boyfriend.. “,,, hakahakahakkk..
Ku lihat Nini ketawa terkekeh=kekeh.. sambil memercikkan enzyme amylase nya.. Ku perhati kan perutnya… bergetar-getar bila ketawa……
Mawin khusuk memadamkan kasut.. Minah sorang ni hantu VOIR….
Akhirnya aku membeli sehelai blouse green army.. cadangan Nini, mawin.. katanya…. Aku perlu dipakai ladies.. sesuai untuk aku…
Gelap…. Dum..dum…. ting..ting…..
Huh… tak habis-habis peperagan antara puak Lucian dan vampire.. sesekali ganasnya tahap melampau… Aku terjeritjerit… “Aik… hebatnya Mawin dan Azni… Tak der pulak terjerit..”..
Siot..!!! dua ekor minah ni tutup mata rupanya…..
“Mawin.. aku tak suka lar si lycan ni… misai dier tebal sangat….”…
Pas tu plak duk kissing2 ngan anak vampire tu.. eeeiii.. geli ar si misai tebal. HAhahaha..
“Slekeh ar ida.!!”.
Aku sengih penuh maksud..
Ngomel aku itu dan ini………

Badan ku mula penat……. Aku mahu berehat.. Terdapat mesej-mesj di inboxku….
Aku mahu istirehat.. tanpa gangguan…..

Kadang-kadang.. melayan kehendak hati boleh menceriakan diri.. Hidup bersama teman-teman lebih bermakna dan happy.. Susah diramal apa yang akan terjadi di kemudian hari… Apa yang kita ramalkan, impikan tak semuanya menjanjikan kenyataan…
Biar masa berlalu dengan debunga bahagia..
InsyaAllah..
Allah Maha Mengetahui segalanya…..

No comments: