Thursday, June 4, 2009

Result exam..!! TQ nisah..

Alamak..!!!.. hari ini result exam sudah pun kuar…
Namun, aku dikit pun tidak rasa ingin meneroka di student portal UiTM.
Aku perlu di beri rawatan susulan di Pusat Kesihatan UiTM..
Alhamduliallah… aku selepas di X-TRAY di PPUM, tidak ada mana2 tulang yang patah..
Cuma luka-luka yang dalam.

Aku menahan sakit pedih tiap kali membersih luka, mandi, wuduk…
Dan… perkara yang menyedihkan… terasa seksa bila bertelekung, bersejadah untuk mengadap ILAHI…..

Aku redha.. Apa jer daya yang aku ada……
SAmbil membaca surah,

Namun… itu wajib dijalankan…..
Terasa menyesal tidah jahit sahaja luka..
(Bukan per… aku tak pernah di jahit… huhuhu…. )
Makan..???.... Di abad diri aku yang tak sempurna ini…… makanan pertama aku….
1) Ubat
2) Air masak
3) Baru makanan… tu pun berpantang giler… makan tak derr selera…)…
Aku menelefon nisah……
WAktu Nisah berpraktikal di Sime Darby..
“IDA!!!!!!..... dorang kim salam kat ida”
“SApe…?”
“Budak-budak OSIM lar…. Dier cakap ida comel.. suka tegok mata ida yang kaler2…. Grey, hazel, brown. Dorang tegok2 gambar ida kat laptop Daya..”
“Hak.hak.hak… kim salam kat dorang gak… Nisah… boleh tolong kita Check RESULT taK?...
“Ok… bagi ID dan Password”
Alhamdulillah.. pointer aku semester 7 ini naik… 3++.. Aku sukur…
Yang paling aku terkejzuuuuuutttttt…… FYP aku dapat A…. bukan A minus tau.. tapi A…..
Waaahhhhhhhh… hebat ar aku….!!!!!.. kih.kih.kih…………….
Berbaloi aku berhempas pulas di LAB….
Tapi cop…. Berhempas pulas tu aper….?????>. Pulas per.. ish….
Aku main goreng jer ayat……
Congrat IDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........ Ngeee…. J

No comments: