Thursday, June 4, 2009

20 march

"Awak..

sy nak jumpa awak after keje. kat kedai mkan depan"

kata fazli...

"naper?.. nak balik awal lar.. takot jam" kataku..

"kejap jer.. ader benda penting nak cakap.. dah lama nak cakap"..

"OK.. jumpa sana kulk 5.30"..

Aku menyusuri kedai itu.... kulihat dia sudah menggu diriku...

Aku meletakkan kunci ego, beg silang dan jaket... ku duduk sopan. - hipokrit sopan lar konon.
berdebar giler..


"Sy suke awak.. sy nak lebih dari kawan. bleh?". katanya..
Aku berdebar.. tak tahu nak bereasi umpama kucing yang malu2 ker.. atau monyet yang blur2....

Aku gelak-gelak...
"hahahha.. kelakar lar awak ni.... ader ker,.... nak gurau lar tu.."


"Tak.. saya serius.. tak gurau... sy suke awak. sy syg awak.."

Dub..... jantung berkencang........

Aku hanya tersenyum..........._

1 comment: