Saturday, March 7, 2009

Im back....

7 march
sudah agak lama aku tidak menunaikan tanggungjawab aku di ruangan blog ini..
banyak perubahan yang berlaku dalam hidup aku dalam masa hampir 4 bulan.

banyak menda yang aku ingin kongsi
banyak benda yang aku ingin ceritakan .
tentang rasa suka dan duka dalam meniti perjalanan hidup sebagai seorang gadis..

jika ada peluang..
aku ingin titipkan di ruanagan ni..
ingin aku kongsi buat semua yang mngenali diri ini...

Aku akan pusing kembali kisah tentang aku dalam 4 bulan ini...

thanx untuk peminat aku.. ehe..
Aku pun ada peminat blog tau..
kerek2 sikit..
even aku tidak arif dalam dunia penulisan ini..
tapi aku mampu membuatkan beribu rasa untuk kalian....

Thanx untuk rakan-rakan yang tidak sabar untuk menantikan blog aku ini...

Buat nadia...-ya.!!!... aku tulis banyak-banyak mu baca sampai muntah eyh..
kak noreq- orang janji akan update selalu blog buat akak yang cute.
afif- weii..!!!.. aku update lar ni.
shahir- nati baca lagi eyh... thanx abeskan semua sy tulis dalam masa trdekat..

buat yang lain... ehe........ terharu ader peminat blog even tak bagos sangat....
Adios..
moga kalian selalu di berkati ALLAH. S.W.T......
Hidup itu nikmat pemberiaannya jika kita pandai dan bijak menjaga...

Hati dan perasaan.......
hati dan perasaan sendiri..
dan...
hati dan perasaan orang yang menyayangi kita........

Salam ceria buat semua....
Bak kata puteri farah dalam sitkom puteri...

Hidup cuma sekali...
so.
enjoy..!!!!!!!!!!!!!!!....
ummmuaaaaahhhhhhhhhh............

3 comments:

Che Kay said...

ida!
just type it and i'll read it until the end of the story. miss u la dear. not just u, but all my frens. send my regard to them. :)

p U t 3 r ! z A said...

gud for you
best of luck ~

eida said...

ok.. i will read it lar...

happy
sad...

sumer ader..
mawin ader cakap ko rindu nak baca blog aku..

slamt berjubah yah...!!!!!
ummuahhh...