Thursday, June 4, 2009

Afif n Irni di Sunway pyramid

Kaki ku masih lagi berbalut…
Sudah penat mencuci dan membalut kaki dengan bandage….
Namun…. Terpaksa lah….
Ke Sunway pyramid……

Bersama mawin, nuru, Kay, Hana….
Bersama kancil di luncur ke sunway pyramid….
Ke situ sini ternonong-nonong.. mencari baju di butik…
Rome menjadi sasaran utama aku….
Converse, levis….itu adalah kegilaan aku…
Penat mencuba baju… Kay.. Hana tidak henti memilih baju untuk aku…
Terpaksa,, nak tak nak… mencuba….
Penat melayan kerenah dorang ni….
Dance game… menjadi kegilaan kitorang….
Tidak sedar diri betull…. Kaki masih berbandage.. namun game dance masih jadi kegilaan aku….
Fun…. Kalo tak caya… korang try lar….
Perkara yang meng epikan aku……??
Jumpa Irni dan Afif ….
Aku menyakat mereka…
Aku suka tengok mereka berdua.. Kalau boleh.. Aku teringin sangat tengok mereka bercinta semula..

Namun itu mungkin tidak akan terjadi…..
Aku rindu sangat saat bersama Irni dan Afif….
Naik ego dengan Irni… keluar makan malam-malam… Yang tidak boleh di lupa… Irni membonceng aku di dalam UitM malam-malam di jalan berbulit slekoh…
Takot aku…

Gerun aku dengan minah sorang ni….
Bawa aku dengan terkial-kial…
Ehe….

Kiter rindu kamu lar Not………
Not tu irni….
Di panggil nya aku idot… ehe.. namun aku accept aja…..
Rindu kat Afif..
Rindu kat Irni…..
Aku rindu korang lar………

No comments: