Thursday, June 11, 2009

interview. interview...

kepanatn interview semalam... membuatkan aku terasa lagi bahangnya..
bukan di sebabkan interview... tapi.. di sebabkan isi form sebelum interview.. leceh....

jam 10 pg.. aku interview di the baker's cottage... jam 1 nya pula.. aku ke G. K ingredients...
tapi.. beruntung sanagt aku praktikal di HAVI...
dua tempat ini.. memang tau pasal HAVI...
pengalaman kerja or tempat praktikal itu sendiri penting.....

then.. mula lar aku bercerita tentang work aku di HAVi dulu....
siapa sangaka... mereka berkaitan dengan HAVi..

selepas di interview.. aku segera ke subang.. berjumpa dan lunch bersama kak Naziah... production admin di HAVI.. aku rancak bercerita dengannya tentang company2 food...

sebenarnya... di The baker's cottage first interview aku......
Banyak panggilan interview aku terima.. tapi... aku yang gatal aku tak pergi.... samapi budak-budak rumah aku bising-bising..

memang lar... tapi.. aku main apply jer sumer..... nak tau aku layak di interview ker tak...
tapi.... sumer yang panggil area nya.. jauh dari shah alam.. macam port klang, damansara, sepang, sg. buluh..
sedangkan..... aku mahukan hidupku di area sini.. terlalu memilihkan..??>.
bukan apa.. ada plan lain yang di rancang bersama jeri, nuar.. tentang bisnes...

No comments: