Thursday, June 4, 2009

VAlentine (member2)

Valentine???..
Bagi yang berkaple.. sudah tentu masa ini di sambut bersama girlfriend dan boyfriend…
Bagi aku..??... Friends everything…
Aku, mawin, nurul, fard, norju dan J.E ke ampang point….
Masa untuk hang up dengan kawan-kawan.. Sekali sekala berjumpa J.E…
J.E menjemput dengan Perdana nya….
Ke ampang Point…

Bola di luncur dengan berbagai cara..
Masuk longkang.. Jatuh longkang.. keluar longkang.. semua ada…
Aku..??.. Kadang-kadang strike.. kadang-kadang longkang menjadi sasaran…
Seperti biasa.. Mawin yang menjadi champion….
Gelak ketawa bersama rakan-rakan membuatkan aku terhibur….
Aku..?? Lagak merengek manja….

Mawin dengan kejamnya mendoakan aku kea rah longkang.. mana tidak nya… jeles aku strike..
Aku membuat muka….
Namun…. Doa nya termakbul… Betul-betul longkang……
Buat aku gelak besar….
Menikmati makanan tengahari d kampung melayu…
Enaknya……….

Malam…. KLCC menjadi sasaran….
Puas merayap di pusat beli belah itu……
“eh.. minah ni.. macam aku pernah Nampak…”. Oowhh… FAtihah dalam anak betung…
Ala… leez Af.. Gelap nyer dier.. ehe.. jahat nyer mulut…
Malam… menikmati kuewtiaw goring bersama teh o ais di NZ café di tepi KLCC…
Menikmati suasana malam di KLCC,… amat indah…..
KAta ku pada mereka.. aku teringin naik di jejantas KLCC….
Malam semakin larut menjengah pagi..

Masing-masing agak penat.. namun tidak henti-henti teriak suara-suara sumbang di dalam perdana itu dengan nyanyian dangdut.. ehe..
Mau tau sapa singer utama dia..???..
Ehe.. aku lar…….
Aku memang giler mulut.. Tidak henti menyanyi…
Prasan suara sedap.. hee… NAmun… itu semua untuk menghilangkan rasa mengantuk…..
Dengan lagu-lagu elite menjadi ikutan kami…
Huh.. lagu elite.. aku hafal semua..
Mana tidaknya.. waktu sekolah rendah dulu….. aku geng2 elite..
Yus-linda rafar
Tonah-Azza
Ayu-Abby
Farah-Shasha
Aku- Watie
Rindu pulak pada dorang……
Huh.. cerita aku pada mereka… gelak besar rupanya…. Perut turun naik bila gelak.. Tak senonoh betul anak-anak dara ini…..
Tak bangga ngan kawan langsung……
Buuuuuuu………….
Penat…. Aku mahu menunaikan amanat seorang manusia…. Tidur………
Assalamualaikummm……..

1 comment: