Sunday, June 7, 2009

Penyudahan kisah dulu.

Masih ingat lagi kisah aku dulu? Kisah aku. Sapong. Jeri, Sara, Miza?
Masa aku bercinta dengan Sapong, Sara muncul dalam hubungan kami. Dua-dua mulut manis. Si lelaki yang jahat, playboy and skandal dengn ramai wanita. Bersayang sumer… Sara pula, berskandal dengan bf orng sampai sanggup di madukan. Then, Sara pula muncul dalam hidup jeri.. entah macam maner menghancurkan juga hubungan Jeri dan MIza….

Dan….. rupanya.. jeng!jeng!..... Sara Anne itu tunang kepada Rahim. Seorang cikgu di Pandan Indah. Teruknya prermpuan itu.. Dan.. yang pastinya dia bukan perempuan yang baik….
Ala.. first time aku jumpa dia pun seksi beb… free hair, baju leher luas sampai Nampak bahu, bra,, yang pastinya tali bra dia kaler biru. Baju kaler merah… hahha…. Tak kena langsung…
Kata Jeri, Sara di tempatkan di pusat pemulihan akhlak.

Dia mempunyai dua watak yang beebeza dan membuatkan orang sulit memikirkan watak dirinya.
Dan…. Yang pastinya… Aku harap dia akan insaf. Dia bukan perempuan yang baik untuk dijadikan isteri. Dayusnya bagi aku Si rahim tu… LAgi pun Sara bukan cantik pun.. huhuhu.. jahatnya aku…. Tak der lar… sekurangnya… kita kena lah jaga prangai….

Aku menerima mesej dari ex aku yang tak betol tu. Dah sengat kot skang.. huhu…. “Emsem bf awak. Semoga bahagia sampai bila2”.. YArkk…….!!!!.. hilang terus mood aku yang syok sedih tengok citer Abam itu….
“Ikut aku lar bahagia ker aper ker. Tak der kaitan nagn ko” Hatiku bermonolog…
Aku menunjukkna mesej itu pada Norju.. huhu… gelak besar norju..
Hahhahhahhaaaa….
AKu ingat lagi.. lepas dia buang aku jahat macam tu, dia passingkan number handphone aku kat seorang kawan dia.. semata-mata nak lepaskan diri dari aku. Tapi terkantoi.. huhuhu… Aper.. ingat aku tak laku ker..??.. Aku lupa nama dia… tapi.. rambut panjang paras bahu, cermin mata bingkat hitam yang old student dan yang penting…. Tak emsem lar nyer….. huhhuuu… budak UTP juga…
Bodoh nyer dorang ni…… ish…. Otak jek geliga.. tapi still bodoh..

teringat cerita Za, dia pun ader passing number ex-ex dier kat kawan-kawan sendiri. Jahat gila bangle tu… Yang pasti, jeri ada gitau aku.. si jahat tu pass number ex dier yang dulu kat kawan jeri sendiri. Rupanya.. kecik nyer dunia. Tapi tak tahu ex dier yang maner.. .. teruk nyer.. serius.. aku dah macam-macam kenal n kawan dengan lelaki dari budak masjid ke budak club.. dier lar yang paling teruk. Walau Ikwan, Ajim, Fizri, and Anas budak clubbing kat Pantai Dalam… tapi… Sapong lar dapat award lelaki paling teruk..
Insaflar sikit… bila-bila masa jer boleh mati.. J
Bagi aku, Sapong budak UTP tu, macam sampah berulat..!! SS stand for Sapong Sampah. huhuhuhu… terlalu jijik di hatiku.. Serius.. sampai aku mati pun, aku tak kan maafkan dia… Atas semua yang dia buat pada aku. UWEKKK!!!!!! Banyak sangat.. Cuma yang aku tulis hanya 1 per juta..
Bukan aku nak canai keburukan orang.. tapi dah ternyata memang buruk pun.. huhuhu..
Haa.. tengok tu.. tak pasal2 buruk nama UTP skali.... huhuhu…
Esok Fazli gaji.. hehehe…. Kena tido awal ni… esok mahu melihat si dia…..
Tapi.. dari tadi tak boleh tido.. mata masih galak. Badan masih galak mengacau nurul yang ber tivi.

No comments: