Thursday, June 4, 2009

Apa kata mereka?

Selama otak aku tak betul…??>.

Miza, Jeri, Nisah,Sya, nuru, mawin,kay,nadia,kak noreq,kak ipar aku n kawan2 lain…. Yang paling penting….. ayah ku sendiri bagi sapot dan nasihat untuk anaknya….. tak lupa Syam.. ehe… n kawan2 laen.. thanx korang…

Kata Miza- eii.. jahatnya sapong ( Memang jahat baban pom)
Kata Jeri- Dier tu mengarot lebih. Tengok mata dier pun da tau. Aku tau lar aku lelaki. ( yer ker.. semua boy cam tu ker)
Kata Nisah-Eii… tak patot sapong… Ida baik, comel.. (Hakhakahakak melayang2 aku macam piring terbang. )..
Kata Sya- Tak yoh lar piki jate gitu.. Eii.. kalo orang tempat ida, lama doh org lari. ( banyak kali doh owg lari Sya)
Kata Nuru- jate gitu tok guno. Jate semo tok ley cayo. Sebab tu aku tok sey setia. ( Tapi aku setia weii)
Kata Mawin- Ala… tak bez dah ida tak epi.. Ei… cam tu ker cinta. Takot pulak aku nak bercinta. Bagi aku cinta menakotkan pulak ( cinta tak menakotkan. Tapi lelaki yang menakotkan lar mawin)
Kata Kay- Tok soh lar jate gitu.. mu cari lain eyh babby… ramai lagi. Mu kan comel ( Memang ramai.. bangle, india, Nepal,.. hakahakahak)
Kata Nadia- Bengong sapong. Manusia tok guno ( Mu tau kan segala cito aku darlim)
Kata kak noreq- bakpo dier sapa gitu ( dier gilo lar tu.. otok cabot tepi)
Kata kak Nana- bagos2 tampar die. Lelaki cam tu tak boleh bagi muka. Tak guna (Alar.. rugi tak tampar dier kuat)
Kata ayah – tak per la Da, Da keje dulu elok2.. biar ape pun.. kite kena bersopan dengan orang.. ( Ayah.. rindu ayah….)
Kata Sham- Ida jgan sedih tau… ( Syam orang yang pertama aku gi tau.. masa oTW balik. Dalam Bus. Xtau naper aku tergerak hati gitau dier… Dan… berkali kol aku dalam bus. Risau kan aku.. TQ Syam……)
Kata Shidi- Hah.!!! Awak da clash?!!!.. Tu lar…. Rileks2 suda.. Awak, kawn sy nak number awak. ( Rilek ke rmenda nyer…. Huh.. tu lar… rugi tak dengar kata awak shidi dari dulu lagi.. Siot!!! Tak nak lar kenal2 ngn org. huhu… kerek sikit)
Kata Afif- Rileks suda.. macam aku. Tengok2 ko sambung balik nagn dier. Tak gi UTP lar ko lagi.. Ko jd gf aku number 5 lar kalo nak ( eleh.. tak hingin dar lar nak p balik kat dier.)
Kata Norju- weh ida, citer ar.. aku excited nak dengar. ( malas aku.. hakahaahakkk..)
Kata Fard-Tu ar.. susah nak caya boy. ( hakahakakkkkkk…….sebab tu ko tak kaple eyh… demand eyh fard..)

Tapi….. kata hati aku.. – aku tak mampu berkata-kata
Aku hanya budak kampung jer..
Yang serba serbi kekurangan…..
yang tak layak untuk bergandingan dengan taste nyer yang tinggi…
Lagi pun… pengakuan darinya…. Si dia lebih cantik dari aku… (huhuhuhuhuuuuuu)… L
Siap tunjuk gambar tu kat aku…

Sial betul..!!
Cukup lar dier seksa aku selama ni nagn macam hal. Macam perempuan di sebalik tabir antara aku dan dia. Selama setahun lebih aku hidup ngan air mata. Sakit hati…..

No comments: