Thursday, June 4, 2009

1 december

hari ini.. hari pertama aku berpraktical di HAVI LOGISTICS (M) SDN. BHD. Company international food yang produce bun mcDonald, burger king, marrybrown, A&W, 1901, hotel-hotel.

Banyak mesej dari kawan mengucapkan guud luck...

Aku..... datang awal pagi...
Aku menangis teresak-esak di tangga tinggi FiLZA Cafe di depan HAVI...

sedih, geram, benci, semua ader,..

Sya,... muncul.. Ku di tempatkan kilang yang asam dengan SYa...
Aku menyeka air mata bila Sya mula sampai disana...

Di tangga, di dalam HAVI, aku membuka mulut
"Kat maner sy boleh jumpa HR?"
sekumpulan pekerja sedang berdiskusi di meja di tepi tngga..

"kat tingat 1.. naik tngga sini"

Berjumpa HR, general menegar, semua staf... di perkenalkan....

Episod aku di HAVi kini bermula.....

No comments: