Thursday, June 4, 2009

tragedi 30 november

Semalam???...
Dia membuang aku macam sampah…..
Sedih.pedih.luka.. umpama terkena racun berbisa…
Namun ape jer yang aku boleh buat…
Ingin sangat menangis…. Tapi… air mata ini tidak mahu keluar..
Puas aku memaksa… namun apa kan daya.. Aku tidak boleh menggesel mata ini dengan bawang semata-mata ingin mengeluarkan air mata…

Tapi… aku puas…
PANG!!! Pipi nyer yang hitam hodoh tu aku tampar…
Jahat..!!!! aku berusaha datang ke perak.. namun layanan hambar biarpun aku yang terpaksa membayar makanan yang tak sedap tu…
Didalam kereta.. aku berebut hp dengannya….
Panggilan dari perempaun tidak di jawab..
Pengakuan darinya…
“kiter da xsayang kamu lah. Dah tak der lagsung perasaan. Prasan istimewa sgt kat die. Tak pernah rasa camni”
Pedih telinga aku dengar…
“Aku memujuk.. jangan lar macam ni… kiter baik2 lar…”
Awak nak die ker sy?
“nak dia.! Jgan paksa2 boleh x?”
Ditolak nyer aku ke tepi.. dush… sakit gak ar..
Pang..!! aku tampar
HAHHAAA… gabra dier kena tampar.
Tak pernah perempuan tmapar kite.
HAHHAAA… hati aku ketawa…

Yang pasti aku di tinggalkan seorang diri di tepi jalan di tepi kedai-kedai di gopeng malam-malam…
Aku.. ??... geram… setan pun tak pngai sial macam tu…
Itulah perangai jahat
Mohd safuan bin abd rahman student UTP mechanical engineering…
Sungguh sial…. Tak pernah aku jumpa jantan jahat macam tu..
Za.. ni lah kisahnya..
K… end….
Yang pasti….. di dalam bas… Syam kerap kali kol, mesej pujuk aku…
Syam baik sgt… tq……..
Aku mengamati kata-kata pujangga dari seorang pakar motivasi…
“Perempuan bila tahap kesedihan terlampau, dia tidak mampu menangis. Kerana pada saat itu, hatinya yang sedang menangis”
Aku berteleku. .

Ku capai kunci ego… Lantas ego memecut laju ke UiTm..
Ingin tahu aku berjumpa siapa..????....
Aku ternonong-nonong ligat mencari booth jeri..
Dier memesej aku untuk ke booth dier di konvo fair uitm berdekatan DSB…

“Bang… burger 1”..
Dier senyum dengan barisan giginya yang tersusun rapi…
Ku mengatur langkah pabila dipelawa bagai sang puteri…
Mempelawa untuk membantunya.. hehehehe….
Acab dan rakannya sekali…
Bagus jualannya….
Puji aku dalam diam……

Lautan ibubapa bersama anak-anak yang mengheret jubah biru gelap itu..
Memegang jambangan bunga, berpanas, bergambar bersama rakan-rakan dan keluarga..
Di perkarangan DSB, FOYER MENARA SAAS, GALERI, TAMAN KERBAU…. Hakahakahakkk…
Teringat kata-kata aku masa part 1. Dengan konfiden nya aku bersuara………. Aku akan menunggang kerbau batu tu dengan jubah masa konvokesyen huhuhu… (alamak..!!!.. cam ner ni.. sampai sekarang pun member2 aku duk ingat n nak tengok… Alamak.. mati ar… konvo bulan 12 nanti dah….. ehehehehe… )…
Tak sabar rasanya ingin beraksi dengan jubah itu bersama rakan-rakan..
Molekul-molekul bau burger dan rose bercampur aduk. (yerlar… maner tak nya… sebelah booth jeri jek booth bunga2… )
Bersama Afif menaiki produa VIVA nya……
Membelah jalan ke HAKIM.. (alaa….HAKIM tu kedai mamak yang terpampamg GRED A tu lar. Huh… tak bleh bla…)
Nasi lemak, ayam tandori, teh ais percuma memang sedap..)..
Tapi… tiap kali kaki ku melangkah ke kedai mamak, suasana gelap…
Haaa.. cuba teka naper… (sebab… dorang sumer bulan gerhana.. gelap jer… seb baik sang suria menyinari…. Ehehe…)
Huh… rindu kat ko Fif…. Dulu…. Masa ko ader kat sini lagi… ko lar slalu teman aku lepak. Makan.. huhuhu…….
Sori….. aku tak dapat pegi konvo ko…
Dan sori… aku tak dapat bagi adiah konvo kat ko.....
Apapun….. hope ko sukses dan bakal bahagia dengan maya karim celup ko k…
Chayyyoookkkkk!!!!!!!!!!!!........

No comments: