Monday, August 18, 2008

Ayah..

Pada ayah aku menghantar mesej memberitahu akan aku pulang ke Kota Bharu malam ini.

Tiada balasan mesej dari ayah. Mungkin terasa hati aku tidak ke JB.
(Tu lar,... sape suruh ayah ngan mak cerai. Kan da berebut anak. :p )

Bagaimana agak nya demam ayah...
Auntie Aida ke yang menjaga ayah..

Ayah mahu kahwin dengan Auntie Aida.
Ahhhhh.. aku tidak berapa suka. Ayah pernah menyuakan telefon pada Auntie Aida.
Aku sekadar menghipokritkan diri melayan buah kata Auntie Aida.
(Alah.... pompuan yang dekat ngan ayah sumer hipokrit nak harta ayah.. Da banyak sangat aku tahu even aku macam budak-budak).

Ayah nampak bersungguh dengan Auntie Aida. ( Tak suka nya... nama Da gak. Haish..)

Aku akan pastikan perempuan itu betul-betul ingin kan kebahagiaan dengan ayah. Bukan untuk maksud lain.

Aku takut auntie itu merampas kasih sayang ayah untuk aku.

Aku akan buat nakal jika auntie itu macam mak tiri cinderella or witch dalam snow white..
(hahahahahahahahah.... agak-agaknya cam ner eyh rupa die. macam witch kot.)

YAng pasti dier tak kan halang aku untuk jumpa ayah...
MAcam Ma Mazni halang Edi dan Tasya jumpa ayah. Ridu pulak pada Edi dan Tasya.

Sudah agak besar agaknya adik aku itu. Adik sama ayah lain mama.

Aku harap Ma Ina akan ketemu oseorang lelki yang dapat menjaga dia macam Abah jaga mak.

Aku teringin panggil ayah tiri aku itu abah..
Tapi aku sedar..aku bukan anak dia...

Kecian Pakcik.. Dani baru saja Accident...
Dani adik tiri aku...

BAru aku perasan...
Memang ramai adik beradik aku...

Keluarga yang amat kompleks........

No comments: