Friday, July 11, 2008

Perasaan Yang Senja

Tatkala hati kecil teman-temanku melonjak gembira bagai anak kecil yang mendapat lollipop... Perasaan aku berduka dek tempias keletihan dan kepenatan melawan perasaan yang berombak kedukaan.

Ku Buka wallet hijauku, ku selak selai demi selai kepingan wang yang memonopoli wallet hijauku. 1,2,3,4,5,6..

Ku hitung dikit demi dikit. Ahhhhh....... Enak andai nya si pari2 menukarkan wang kertas RM1 aku menjadi RM1000000000000... aHHhhhh.. Enaknya.... akan ku segera meminang prince charming aku..
ehehe....

TApi.. aku perlu tahu.. aku bukan Cinderella dalam Fairy Tales.. WAlau itu yang aku mahukan dari kecil hidupku..

"Sedarlah syg, kamu bukan Princess dalam fairy TAles" ayat itu selalu saja terpahat rapat di ruang benak hatiku..

1 comment:

sourplum said...

nk pinang sape ni syg =P