Thursday, November 5, 2009

merahputih tomyamhujan

MAkin hari..
makin dekat dengan ISO audit..
mati lar...
hahahahaha...

sekarang pun..
makin slow2 start balik.....

Aku, Miss ng dan Mr chua sibuk membuat calibration untuk metal detector..

Hari ini??
aku memakai Tshirt kerja yang baru khas utuk jawatan2 atasan. Tshirt kolar putih short sleeve berline kan merah terang horizontal di tengah.

Tudung putih tidak ketinggalan..
Kembang semangkuk hidungku dari pagi hingga ke petang...
Comel, cute, cantik... itu yang cuping telinga ini dengar..

aishh...
aku ingatkan buruk aku pakai...

Dan...
selepas kerja, aku dan fazli menikmati tomyam seafood, telur dadar, teh o ais limau di kedai mamak.....

Tomyam... akhirnya..
bercampur dengan air hujan...
ehe...

1 comment:

azrai marcell said...

tomyam hujan..best aper..huhuhu..tak der roti free ker..aku tengah sengkek ni..gaji lagi 2minggu..nanti aku bagi ek..masih tau tlong aku..