Tuesday, November 17, 2009

kawan??..

Aku rindu sangat kat kawan2 aku....
kawan-kawan sekolah dan uITm

sekarang?..
hidup aku kosong tanpa kawan-kawan disekeliling..

baru aku tahu..
amat susah untuk memilih kawan-kawan yang betul2 baik dan "boleh pakai".

Yang sekarang?>... semua tak leh pakai...
asek mengata sesama kawan sendiri..
so..aku dah lama tak masuk port geng rumah ni...

sakit hati aku bila terdengar sendiri diri diumpat dan dikhianati..
orang ke 3 biasanya akan memecah belahkan semuanya..

aku teringat pesan Nurul dulu sebelum dia balik ke kelantan..
dan..apa yang dikata Nurul.. betul semuanya.....

warghhhh... nurul....
tolong.....

huhu...

kalau lar aku kaya sangat..mahu sahaja aku mencari rumah sendiri untuk tinggal seorang diri..
tapi..
aku sabar jer....
atas nasihat kawan2 lain..
dan yang penting..
aku tunggu untuk tinggal bersama keluarga sendiri...

2 comments:

azrai marcell said...

huhuhu....tak best kan kejer,,aku dapat ofer sambung blaja..tapi...fulltime..aku dah tak tentu arah dah skrang..

eida said...

sambung lar blajar...\jd lecturer ker...
aku pun nak sambung blajar..
eiher master or DPLI>