Sunday, November 22, 2009

injecTIon. Wuarghhhhhh...

Jumaat.??>>
penuh denagan dugaan..
doktor panel ke bakers semata-mata untuk bagi injection pada pekerja baru...
dan pekerja yang sudah abes 3 tahun untuk vaksin tersebut..

Aku??>.
sah-sah lar kena....

then....
aku asik dikenakan mereka..
nak tahu.?>

perit aku melihat jarum yang tajam itu....
panjang..!!!!!!!!!!!.. tajam plak tu...

then...
perkara itu lar yang membuatkan aku muntah..

aku pun tak tahu..sejak bila aku takot jarum...
aku asek turun dan naik opis sahaja...

ingin menyelamatkan diri dari terkena suntikan itu...

tapi...
semua nya gagal,, ehe...
1,2,3,......
aduiiiii!!!!!!!!!!!!.. sakit sih...
semua mereka gelak besar melihat aku.....
lenguh.... nak2 aku tahan.. dan keraskan otot....

sangat seksa tangan kanan walau untuk megemudi tetikus....
arggghhhh..!!!!!!!!!!!

a

No comments: