Saturday, November 1, 2008

kaca. M16

Kesian safuan. Kepenatan.
Aku terharu dengan kedatangan nya ke sini.
Lawatan ke fakulti???..... Iyer.. aku tunjuk majority tempat kat FAkulti dan Area Menara SAAS, Dewan..
Aku tersengih diam bila tengok aksi terkejutnya dengan Piramid kaca dan Butik Canterburry dalam UitM.
AKu mengamati bait-bait tutur bicaranya. Hebat berfalsafah secara tidak formal tentang Piramid. Aku pula menyadurkan ayat-ayat nya untuk Nisah dan roomate2 aku yang punyai 10 kaki . ( 5 orang lar tue…)
Kami ber on 9… pada masa itu.. aku berubah terus. Di tunjuk kan aku sesuatu yang memedihkan hati ku. Perbualan chat YM antara dia dan Sara. Aku amat terguris. Membaca setiap baris ayat. Aku menitik air mata. NAmun cepat-cepat aku seka air mata itu. Aku tidak ingin di ketahui nya. Pedih dan sangat pedih. Sebelum dia menunjukkan itu semua,,,, dia berturus terang ingin jujur padaku perkara ynag lepas-lepas..
Yang pasti, aku tidak perlu untuk terlalu percaya pada orang dan tidak perlu terlalu baik untuk orang yang terlalu awal usia perkenalan. Panggilan abang sayang. Rindu.syang.luv.. sungguh tajam.. (ader lar gak rasa macam kaca kat pyramid tu..).. rase cam kena tembak ngn senapang pun ader…
DUM Huhuhuhu…
Dan aku kira-kira…..
Bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi…
Maaf aku miza…… Maaf aku…..
Kerana tidak langsung mempertemukan mereka…
Dua-dua mulut manis. Aku perasan. Safuan memegang erat tangan ku bila dapati aku terlalu sedih.
Ke McD….
Aku telah Berjaya mengawal keadaan….
Subjek Osha. Aku sentuh. Safuan hebat mengajar aku. Hydrostatic Test…
Alhamdullilah… soalan itu telah keluar pada paper exam tadi.. Aku yakin untk mendapat markah penuh.
(Thanxxxxx sayang…..)

Alamakkk..!!!!!... Asal lak bertembung kat McD ni…..???>….!!
Ishh.. aku mengawal diri……
Sara dan Jeri….
Sara Agak tidak selesa aku nampak. Mungkin ada Safuan…
Jeri…….. cool jer…. Banyak aku ramaps ayam mcD dan fries jeri…
Namun…
Aku sedih lagi bila sara menghantar email di Friendster safuan……
Di mana janji di campakkan bila bersumpah atas nama Allah S.W.T dengan rela hati pada 2 bulan lepas..??????????????????????????????????????????????????...

Huhuhuu… seedy nyerrrrr……….
Perlu ker aku mempercayai ssesiap di dunia setelah hati jantung. Paru. Limpa di siat-siat nan rakuss..

Hahahahahah…
Padan gak muka ku. Terlalu lurus. Terlalu mempercayi orang… marah pun tak ader gunanya. Tuhan Maha ADil. Petikan ayat-ayat jiwang Norman……..

1 comment: