Saturday, November 1, 2008

Dinner

Kepenatan membelit tudung. Aku mengeluh kecil. Aku bukan pakar dalam menghiasi diri..
Aku agak low profile dan tidak ber up to deat seperti gadis-gadis lain. Cukup simple. Tidak pula seksi. Bagi aku tidak pelu seksi semata-mata untuk menayangkan epidermis kulit dan badan untuk lelaki yang bukan muhrim.

Melangkah ke ballroom Wisma PKPNS amat memenatkan. Keletihan bersama teman-teman dek kelewatan tiba. (AIn datang lewat amek kitorang dengan wira mak dier..)
Dinner biasanay meraikan Final Year Student.
Aku puji dalam diam.

Sume rakan pun puji dalam diam.
Makan. Gelak. Berganbar…
Perot oh perot..
Sian..kamu… sungguh buncit….. ehe...

mata makin pinar dek di simbahi cahaya lampu.

bertemakan persandinagn mempelai.
sungguh hebat
ada pengantin
Pelamin
tepur tawar..
kompang...

di susun atur umpama pestar perkahwinan..

Aduuiiiii....
gatal nak kawin....

No comments: