Friday, June 4, 2010

Sri Wahyuni.. :(


Baru sahaja 5 minit yang lepas yuni keluar dari rumah company ini..
kereta saga chee tat (bf yuni dan selaku kawan aku) bergegas membawa yuni ke KLIa untuk menaiki pesawat air asia menuju ke jakarta...

tempoh khidmat yuni di company ini sudah tamat. selama 7 tahun..
...............................................................

da, ko ambil tau kunci aku ni... ader gambar aku... nanti kau ingat aku..
khabar yuni...

waaa... sedih nya... orang yang paling rapat dengan ku di rumah ini ialah dia.. sri wahyuni...

mungkin aku sudah tidak dapat jumpa dia lagi... :(

insyaalah...

kalu aku ke jakarta.. aku akan ketemu dia..

air mata nakal ku menangis lagi....
sedih weeiii....... selaam ini banyak yang aku kongsi cerita dengan nya....
dengan sri wahyuni......
selaku rakan cerita ku sebelum lampu bilik di padamkan....
dan sekarang... katil dan almari baju nya yang kosong ditinggalkan...

kali terakhir keluar bersamanya ahad...
lepak di kedai mamak dan ber ronggeng di pasar malam setia alam....

waaa.... sedih yer..
aku sayang ko lah yuni......

2 comments:

MizaEija said...

feeling giler la minah ni punye ayat.. hehehe.. pertemuan akn ade perpisahan.. pjg umo insyaallah jumpe lg k..lek la

eida said...

sedih giler weii..
sebab mungkin dah tak jumpa dier sampai aku mati pun...
jauh tu jakarta..... huhu.

feeling ker ayat aku tipah.. hahahaa....