Sunday, June 6, 2010

bes ker x...

weekend yang amat malang bagi aku..

aku di landa demam.. dan satu pakej sekali nagn segugut....
wahh..
sakit dohh..
tertido aku dari tengahari ke petang...
sedar2.. badan berpeluh giler... biasalah.. tido untuk mngebaskan demam dengan tak berkipas..

5 petang, fazli sudah sampai di sini.. denagn LC birunya..
aku hanya menanyarungkan jeans biru dan tshirt berkolar polo hitam D&S short sleeve..
agak simple.
namun... seperti biasa....
dia senyum padaku dan memuji sweet n comel aku..

hahhaa..
berkembang hidung ni..

kami segera ke JJ bukit raja..
gara2 aku mengamuk nak tgk citer lagenda budak setan..
demam2 pun berlasah gak lar....

120 di pecut nyer...

yes!.yes!....
still ader kosong lagi..
tu pun yang site depan sekali.. F3dan F4..
belasah lah labi...
eheee....

perut diisi denagn snack plate KFC..
kesian dia... rupanya masih belum bernasi lagi hari ini..
tu pun.. lepas saja abes kursus,,, terus pecut ke sini....

lagenda budak setan??...
errr......
bagi aku... di novel lagi bes berbanding bila di muviekan...

ok..
farid kamil memegang watak kasyah yang mat bagus.
lisa suriani sebagia ayu.??.. ok la... tapi ok sangat.... dier tak pandai sangat menghayati watak... tengok lar... bab sedih pun macam tak nagis sangat... buat2 nangis...
si su plak yang terover nangis...
watak su oleh rakja farah bes.. pandai dan menjadi... watak nakal,gabra, kelam kabut samasa remaja dapat di bezakan wataknya ynag matang semasa sesudah bekerjaya..

watak ayu atau emilia selepas di plastik surgeri lakonan.. . ntah.. tak kenal.... agak mati dan kaku... :tak bes ar.. :(

watak katheria ok.. dan hidup gak...

so..
overal..citer ni......
ok la..... tapi tak la ok sangat.......
bes lagi bila baca novelnya....

No comments: