Monday, May 31, 2010

sI bapa DaN si babY

Badan ku agak kepenatan..
terpaksa menguruskan project2 cookies n fruit cake..
"susah tol jaga budak2 kontrak buta kejer.."

aku segarkan badan dengan mandian milk;s goat, head n shoulder, pencuci muka tia amelia n colgate..
segar rasa badan...

ku bersihkan muka dengan toner clean & clear..
lalu, ku wangikan dengan bedak baby johnson..
nikmat nya rasa....
baby?
ish.. macam tak sabar lak nak dapat baby..
biasanya bbay akan ada bau minyak yu yee cap limau dan baby johnson..

teringat semalam semasa date dengan si dia...
awal pagi lagi sudah ke pasar pagi shah alam..
bersarapan karipap dan milo ais sambil bertawaf dari gerai ke gerai..
:makan sambil jaln. tak senonoh kan?:

seorang ayah mendukung baby nya yang aku kira-kira baru bulan cukup setahun umurnya..
baby lelaki.. menunding jari ke arah aku.. n say something yang bahasa baby yang susah orang dewasa faham"..
aku senyum pada baby comel itu...

makin kuat suara nya pada ayah nya dan menunding jari ke rah aku..

aku senyumm...
lantas si ayah mula bersuara...

"adik tak boleh nak ngorat akak ni:..". cakap si ayah lalu senyum dan ketawa ke arah aku...

owh.. itukah maksud yang mahu disampaikan oleh si baby pada si ayahnya.....
aku senyum..

"eii.. xsangka..comel sangat ker aku smpai baby pun nak ngorat aku..??". hahahhaaa...
mau tahu....
.
fazli sangat bersabar dengan ku.. sampaikan sanggup tunggu aku selama satu jam membuat facial treatment di De'wajah...
tanpa ada rungutamn . malah senyuman melihat kulit muka ku semakin elok sekarang..

warhh... amat comel barang2 baby... aku hanya berwindow shopping memandangkan berniat untuk membeli untuk baby ita....

No comments: