Wednesday, May 26, 2010

MC n still sakit

Isnin?..
aku mengambil MC..
MC tu aper?.. bukan mooncake tau..
tapi.... Medical certificate...

ternyata..aku rindukan tugasan aku di bakers cottage..
n rindu kawan2 sekerja.., x boleh bla kan ayat..
hahaaa..

Tapi Tuhan jer yang tahu apa aku rasa....

Warghh.. aku mendapat mesej dari suami orang ni..

Darlim.... tolong aku...!!!! wulaweeiiii....

Ternyata..
selasa... aku terburu2 ke tempat kerja..
bnayak yang kena di bereskan memandangkan musim project...

Aku ketawa sendirian pabila teringatkan muka Wang khai Sian yang terpaksa menggantikan tugasan aku...

Kesian betul wang kahi sian...

Dan....
ternyata..

semua tercari aku walau sehari MC..

Abg iwan cakap...aku kat bakers yang paling femes sekarang...
warhhhhh..!!! hebat pulak rasa..

abg iwan..??... errrmmmm...
katanya ternampak aku berkepit jek dengan lelaki kat pasar pagi shah alam...
nak tegur duk berkepit..

suara dan ayatnya lain macam....
aku hnya menidakkan itu bukan aku..

Fai, Fong, Yung, Kun, Keat, (barisah Hod)
tertanya2 aku... Sakit ka..
Eii.. cam nak ketuk kepala.. xnampak ker aku sakit...

bak kata kusrianto... "ko xdatang... xlengkap hidup.... bagai nasi yang tak ada lauk nya"..

2 comments:

MizaEija said...

uit minah.. cane aku nk follow blog mung...

eida said...

cane eyh...
aku pun tak tau lar tipah...

follow jer belakang bontot aku.. hahhaaa..