Saturday, May 29, 2010

baby oh baby


wahh!!! baby..!!! sapa xnak baby.. nyum2.. bes..
al ceritanya..
malam tadi...
bukan main lar susah gila baban aku tak leh tido... xtau lar naper... ada aura lain kot kat mata aku.. selama ni.. balik kejer jer terus tido..
wahh.. xpasan lar plak beloeh tertidu kul brape.. tapi yang pastinya agak lewat lar jugak..
then...
tit! tit!tit!.. bunyi mesej tu... aiseehhh... kul 2.30 pagi pun celcom nak mesej kutip hutang ker.. (credit advanced)... dah lar bunga lima posen.. teruk tol..!!.
tngan liat.mata pedih. otot badan penuh setan bergayot.. (ish... xpenah nampak setan, mandainya tuduh setan bergayot)..
"da, ta dah bersalin".
terus segar mata aku..
nak tau aku reply aper..??>. (jeng!jeng!jeng!... taraaa.. ni dia..... reply mesej yang paling bodoh)..
:yey!!!!! dapat baby..!!.. (haa.. bodoh kan ayat....)...
aku pun balas ar lagi mesej yang agak tak bodoh sikit..
"tahniah ta.... baby boy kan.. insyaalah da pg spital esok kalo da balik awal kejer k... "
alamak..!!waktu melawat kul 7 last..
err.... sempat x ni..??
bukan lar main mesej2 ngan ayu beria gak nka pergi.. alaih2.. bengang gila bas, lori, trelar sampah sumer..
production abes lewat.....
so..xdapat lar pg.. memandangkan pulak ita berpantang potong kat banting..
aisehh..kempunan sih nak pegang n tium baby ita....
aku menjuih mulut... agak2 baby ita... muka cam ner eyh.....
larr... mesti lah... ader hidung, mulut mata sumer..
tapi.. yang konpom.. mata baby ita bukan kaler biru.. eheee....
dah jadi ann..tiii.. ida lak...
hahahhaaaa.....

No comments: