Sunday, October 3, 2010

reaksi dorang..

26hb 9...
tarikh keramat ni lar aku mula menghantar kad jemputan kawen di company..
n .. masa ni jugak lar aku mengisi borang cuti kawen..
hampir 2 minggu aku cuti.

lagak bos aku..??
geleng2 kepala.... ayoiii dik.... lama nyer cuti....
tau kenapa?.. 14hb 10... customer audit from hiestand... hehe...
then.. sebelum cuti.. aku terpaksa menyipakan semua dokumen n calibration untuk..
timer oven, digital weghing, analog weighing, thermometer, timer untuk semua department..
bnyak tu!!!!!..
n finally.. aku rushing2 buat n campur tolak tipu2 rekod.. siap akhirnya.. (haha- slebet kan tipu2... xper2..pandai lar nak hidup)..

oh ya..
pasal kad kawen..
gila ar...
semua terkejut n ternganga..
yer lar..
mana aku hebah2 kan....
ramai org cakap xcaya.. even kad dah kat tangan..
sampai ader yang buat kejer salah... bila di tanya... masih blur n terkejut...
ader yang banyak kali tnya betul ker ni?..
ader plak cakap.. xcaya!.. xcaya!!.
yang pasti...
zuuppppp.....
beberapa minit jer... biter ni.. sampai kat telinga n mulut si nepal2, mnyanmar..
patot lar///
aku pi sini..
zuupp.. kepala dorang serentak tengok aku n bisik2..
zaappp.. aku pi sini... dorang tgk lagi..
aiyakk...!!!..

naper... poblem ker aku nak kawennn. huhu..
kata abg iwan..
"yer lar.. ko kan artis kat bakers..."haha
ok...

yang tahu aku bakal kawen..?
miss ng peck wei..
selaku bos n my sister....
ehe....

errmm...
bos aku pun excited denagr aku nak kawen... n siap bagi idea lagi hair style bridal bila pakai gaun nanti...
errmm...
buku hair style bridal dari china dibawa untuku untuk ku share.. ehe....

2 comments:

MizaEija said...

debaran bakal pengantin...lalalala

eida said...

errmmmm.... macam2 rasa.......
winkk. tapi still ceria....