Tuesday, October 27, 2009

Ular.Ular

Seperti hari2 yang sama..
Isnin-Sabtu... aku akan berperuk di dalam The bakers cottage. Penat terasa kerja. Campur penat otak memikirkan projek yang belum siap.. Sampai Linda pitam,munta, sakit kepala.

Aku?.. walau tension.. aku masih ok...

Malam tadi aku mimpi lagi akan ular.. ular yang kecil.. tiba-tiba membesar lalu mengejar diriku..
Malam kelmarin aku mimpi ular juga....

Tensionnya mimpi ular....
betul ker orang cakap... mimpi ular petanda kita akan bakal bertemu jodoh (kahwin)?...

huhu... kalo camtu.. hari2 aku mimpi ular pun nak....
weeee...~

4 comments:

azrai marcell said...

ular...huhuhu bau nasi minyak ni..

eida said...

xtau ar aku.. muskil betol ngan mimpi ni..

azrai marcell said...

huhuhu..ular pendek ker ula panjang

eida said...

mimpi yang first tu.. ular besar. mimpi kedua tu.. anak ular.. hahahaha....