Sunday, October 25, 2009

rendang ayam + papadom = ilang demam

weekend yang bes.. aku di bawa Fazli ke putra high ke rumah abg dan kak iparnya.. seronok tengok anak-anak buahnya.... Adlin terus ke riba ku sebaik saja aku tiba.

Kak Mah... memasakkan rendang ayam untukku... katanya.. dia tak mahu aku mengidam lagi akan rendang ayam.. Yummy.....sedap.. 3 kali aku tambah..

Ke Cinema.. menonton cerita papadom bersama Fazli.. coke dan caramel popcorn mejadi bukti aku menangis tengok cerita itu.. weee.... sedihnya.. namun.. tak lari dari adegan humor....
Bes sangat citer tu..... rugi kalo tak pg tengok....

lagi pun.. aku minta kat liyana jasmay..
yang paling bes... teringat balik kenangan kat uitm bila tengok cerita tu...
dewan DSB,kafe, fakulti sains gunaan, dewan kuliah A, kolej.... eeee...... bes sangat....

-aku siap tunjuk lagi kerusi yang aku selalu duduk dalam dewan kuliah A kat fazli... blur2 [plak dier... ehe...-

No comments: