Wednesday, October 28, 2009

Pening & nantowk

Penat nya terasa hari ni.. ~ish.. hari-hari pun penat~
mungkin bercampur dengan basahan hujan.

Bakso di kedai mek kelantan agak tidak sedap.. ~ader ker letak sos.3 hinggit tu..wee~
Fazli agak kaget melihat semangkuk bakso dengan gahnya saiz bebola daging kisar..
Itulah santapan malamku untuk hari ini..

Mata aku hampir berpinar melihat bulatan nombor jam loceng milik fard. Ku lihat ros2 merah, pink konvo sudah mulai menunjukkan warna coklat dan sudah mengeluarkan bau busuk. Kataku pada fard.. "bau macam tukang kebun mesin rumput kat sekolah n di biar macam tu sampai kering".

Aku sudah kepeningan dek mencari tajuk tesis untuk adik aku yang bakal memulakan tesis semester hadapan."hahaha... padan muka ko.. turn ko plak sengsara buat tesis".. heheheheh....

Tapi.. yang merananya .. aku lar.. ape2 sahaja mesti dirujuk akan ku...
Al maklum lar.. die pun tiru aku... amek course Food science tech gak..

Pening aku melihat tajuk-tajuk di sciencedirect. Mungkin akibat sudah lama tidak melakukan tugas sebagai pelajar...

k.. aku mau tidur... sudah kelewatan...

Uhhh.... lambatnya hari ahad.... :(

2 comments:

azrai marcell said...

windu nak blaja..aku nak blaja lagi..kijo penat...

eida said...

setuju2..!! penat kijo.. aku tak suka sangat live aku skang.. rndu ko saem2 hok sekepalo. wndu ngan blajar mcm dulu.. jom2 sambung blajar..!!