Tuesday, October 7, 2008

Detik itu

Aku amat mengantuk. Keletihan yang amat sangat. Baru sebentar tadi menyiapkan assigmnt food Law. Bersama mentaduk du ekor. Rahim dan Ivan. Agak masalah seorang diri perempuan dalam group work. Selalu di buli. "Xper.. ida kan secretary".

Haaa.. kepala otak korang...

Aku menghitung dan terus menghitung. Banyak lagi assigment yang perlu aku siapkan..
Mataku sudah berpinar-pinar. 6.30 pagi nan subuh baru aku membuaikan diri di alam mimpi.

Aku tersenyum sendirian bila mengingatkan detik 8hb 10..

Hatiku berbunga.. Alhamdulillah..

Aku memanjatkan syukur kepadanya....

Detik kembali pulang...

Aku menemui kembali dia yang sudah lama tanpa khabar berita.
Terpisah dek takdir.

Bagaimana dewasanya dia kini.

Dia turut memikirkan diri ini.

Sudah hampir 10 tahun...

1 comment:

AnNe said...

sabar ida..kuatkan semangat tuk ciapkan assignment yg melambak2 tu ek..t mlm jupe..p mkn sekali..